Elke dag is een nieuwe uitdaging om onze klanten nog beter te bedienen. Met jouw inbreng maak je bij EMS zelf het verschil voor onze klanten. Betrokkenheid vinden we belangrijk en daarom wordt maandelijks het hele bedrijf bijgepraat over projecten, nieuwe ontwikkelingen en initiatieven. Zowel directie als medewerkers praten collega’s bij op het gebied van nieuwe initiatieven, ontwikkelingen en de voortgang van lopende projecten. Tegelijkertijd vinden we ontspanning en teambuilding ook belangrijk, dus zijn er borrels op vrijdagmiddag en personeelsuitjes. Zo leer je ook je collega’s buiten werktijd kennen.

Wat doet EMS?

EMS zorgt ervoor dat bedrijven betalingen met PIN en creditcards, zoals Visa en Mastercard kunnen accepteren. In combinatie met onze betaalautomaten en online betaaloplossingen zorgen we ervoor dat betalingen verwerkt worden voor onze klanten. Van het accepteren van een transactie tot het voorkomen van fraude. Door de snelheid van technologische ontwikkelingen is EMS constant in beweging. We moeten ervoor zorgen dat bedrijven up-to-date blijven op het gebied van beveiliging van klant- en betaalgegevens. Zo kunnen we ook bedrijven adviseren over nieuwe kansen en blijft de kennis van onze collega's ook up to date.

Solliciteren

Heb jij zin om bij ons aan de slag te gaan en mee te helpen om EMS tot nog een mooier bedrijf te maken? Solliciteer dan op een van de openstaande functies. Tijdens het sollicitatieproces geven we je graag snel duidelijkheid over de mogelijkheden. Als je aangenomen bent, krijg je goede begeleiding bij het inwerken. In je eerste maanden voer je regelmatig gesprekken met je nieuwe collega’s om kennis te maken en meteen te laten zien wat jij meebrengt.

Vacatures bij EMS

Voor een volledig overzicht van onze beschikbare vactures verwijzen wij je naar onze 

LinkedIn bedrijfspagina

Maak kennis met onze collega's

Kath

“Solve the problem or leave the problem. Do not live with the problem."

Neil

“Mijn taak is om de klanten van EMS een eersteklas klantervaring te geven. Als eerste aanspreekpunt hun vragen te beantwoorden.”

Jaël

"Als we ernaar streven om beter te worden dan we zijn, wordt alles om ons heen ook beter."