Snoop Dogg investeert in Smooth Payments 18 januari 2019

De ontwikkelingen in de betaalindustrie staan niet bepaald stil. Zo is de Gulden terug als crypto, wordt Tikkie ook zakelijk ingezet en met de invoering van PSD2 dienen banken partijen, zoals Fintechs, toegang te verlenen tot onze bankrekening. Gave stappen die betalen voor zowel u als uw klanten makkelijker maken.

Maar dat rapper Snoop Dogg  in de Europese betaalindustrie zou investeren had niemand zien aankomen. Via zijn investeringsfonds Casa Verde Capital wordt hij aandeelhouder van betaalprovider Klarna. Vanzelfsprekend gaat dit niet stilletjes voorbij en is de campagne Get Smoooth gelanceerd.

De partijen verklaren hun samenwerking met: “‘Smoooth’ vat Klarna’s totale strategie en belofte samen in één woord: het verminderen van frictie bij achteraf betalen. Om deze belofte te onderstrepen werkt het bedrijf nu samen met Snoop Dogg, om nog smooother te worden.”

De eerste Klarna-commercial met Snoop Dogg live gegaan op YouTube:

 

Klarna = Smoooth payments!

Klarna verbetert de conversie in uw webwinkel doordat het zowel uw bestelproces vereenvoudigt, als uw klanten extra service biedt. Uit onderzoek van Deloitte blijkt dat 53% van de Nederlandse online shoppers liever achteraf betaalt.

Uw klanten betalen pas na levering van hun bestelling, en Klarna garandeert de uitbetaling aan u. Achteraf betalen met Klarna trekt klanten aan en het vermindert het aantal uitvallers gedurende het bestelproces.


Klarna mogelijk een interessante betaaloptie voor uw webshop?

Lees op uw gemak de voordelen

Bron: Emerce

 

Toon comments (0)

Wellicht ook interessant voor u

3D Secure 2.0

De eerste ontwikkeling van 3DS 2.0 komt voort uit PSD2 en de wettelijke verplichting  om beveiligde transacties aan te bieden.

Lees verder

Maak kennis met onze nieuwe collega's

Het EMS team is versterkt met 2 nieuwe collega's die wij graag aan u willen voorstellen.

Lees verder

5 miljard contactloze betalingen in 5 jaar tijd

Het gaat hard met contactloos betalen in Nederland. In februari bedroeg het aandeel contactloze betalingen al 56% en bijna 2 maanden later zitten we al op 59%.  Dit vertaalt zich in de 5 miljardste contactloze transactie in 5 jaar tijd.

Lees verder