Snoop Dogg investeert in Smooth Payments 18 jan., 2019
De ontwikkelingen in de betaalindustrie staan niet bepaald stil. Zo is de Gulden terug als crypto, wordt Tikkie ook zakelijk ingezet en met de invoering van PSD2 dienen banken partijen, zoals Fintechs, toegang te verlenen tot onze bankrekening. Gave stappen die betalen voor zowel u als uw klanten makkelijker maken.
Maar dat rapper Snoop Dogg in de Europese betaalindustrie zou investeren had niemand zien aankomen. Via zijn investeringsfonds Casa Verde Capital wordt hij aandeelhouder van betaalprovider Klarna. Vanzelfsprekend gaat dit niet stilletjes voorbij en is de campagne Get Smoooth gelanceerd.
De partijen verklaren hun samenwerking met: “‘Smoooth’ vat Klarna’s totale strategie en belofte samen in één woord: het verminderen van frictie bij achteraf betalen. Om deze belofte te onderstrepen werkt het bedrijf nu samen met Snoop Dogg, om nog smooother te worden.”
De eerste Klarna-commercial met Snoop Dogg live gegaan op YouTube:
Wellicht ook interessant voor u
Eerst kijken dan online kopen?
Kent u dat? U bent op zoek naar een nieuwe tv en u heeft al wat online research gedaan. Vaak wilt u dan toch de tv in fysieke staat gezien hebben, voordat u een aankoop doet.
In 2018 half miljard betalingen via iDEAL
Nog nooit werd er in 1 jaar zoveel met iDEAL betaald, meer dan 25% van het totaal aantal iDEAL betalingen zijn vorig jaar verwerkt. In 2018 werd online in totaal 528 miljoen keer met iDEAL betaald.
Contactloos in 2018 groter dan pinnen & cash
Waar de introductie van contactloos betalen nog zorgde voor de nodige kritiek te