Maak kennis met Neil, Client Service Agent bij EMS!

Neil

Client Service Agent


Neil

 

 

Neil is 52 jaar oud en komt oorspronkelijk uit Zuid Londen. Hij woont samen met zijn Nederlandse vrouw en 2 kinderen. Hij is fanatiek voetbalsupporter; sinds 1975 kijkt hij graag naar Chelsea. Ook voetbalt hij zelf en vervult de rol van coach. Daarnaast houdt hij van muziek en draait hij zelfs af en toe plaatjes als DJ in een Amsterdamse pub!

Neil zijn carrière heeft zich 25 jaar lang in de bankwereld afgespeeld. Hier vervulde hij voornamelijk klantgerichte rollen. Bij ING hield hij zich bezig met technische implementatie van onder andere FTP, internet en software oplossingen voor klanten. In 2013 begon hij bij Royal Bank of Scotland aan een nieuw migratieproject waarbij hij verantwoordelijk was voor de ondersteuning van klanten die moesten gaan voldoen aan de gemeenschappelijke eurobetalingsruimte (SEPA). Hier werkte hij samen met wereldwijde teams. 

De afgelopen vijf jaar maakte hij de overstap naar Customer Support. Als Brand Ambassador voor Adidas hielp hij klanten met vragen over bestellingen en aankopen. Daarnaast onderhield hij het contact met de leveranciers om ervoor te zorgen dat aan de verwachtingen van de bestelling werd voldaan en dat er bij problemen met de levering oplossingen werden gezocht met het magazijn en de koeriers.

Vervolgens zette Neil zijn klantgerichte focus door in de rol van Sales Support Representative voor design tapijtbedrijf Moooi Carpets, waar hij de verkoop en logistieke ondersteuning op zich nam.

Deze jaren aan ervaring in klantgerichte rollen gaat Neil nu inzetten in zijn rol als Client Service Agent bij EMS! Als je als EMS-klant een vraag hebt, kun je bij Neil terecht voor alle antwoorden. Zowel per e-mail als aan de telefoon. Zijn visie is:

“Mijn taak is om de klanten van EMS een eersteklas klantervaring te geven. Als eerste aanspreekpunt hun vragen te beantwoorden, maar ze ook te koppelen aan andere afdelingen, afhankelijk van de aard van hun behoeften. Ik ben een soort spin in het web.”

Toon comments (0)

Wellicht ook interessant voor u

Nieuwe betaalpassen in Nederland

In de meeste Nederlandse winkels is het nu mogelijk om te betalen met de nieuwe betaalpassen van Debit Mastercard en Visa Debit.

Lees verder

OVpay: het nieuwe in- en uitchecken in het OV

OVpay is de nieuwe manier van in- en uitchecken in het openbaar vervoer (OV) in Nederland.

Lees verder

Terugblik op Black Friday 2022

Black Friday is een jaarlijks fenomeen dat de meeste merchants niet langer kunnen negeren, omdat het de verkoop enorm stimuleert, zowel online als in de fysieke winkel.

Lees verder