Eerst kijken dan online kopen? 18 feb., 2019

31% van de consumenten doet het!

Kent u dat? U bent op zoek naar een nieuwe tv en u heeft al wat online research gedaan. Vaak wilt u dan toch de tv in fysieke staat gezien hebben, voordat u een aankoop doet. 

Onderzoek van ICSC toont aan dat 31% van de consumenten die in een fysieke winkel komt hun aankopen uiteindelijk online doet. Slechts 16 % koopt enkel online.

Het openen van een nieuwe winkel, terwijl u al een webshop heeft, verhoogt de traffic op uw website met 37%. Daarnaast versterkt het openen van een stenen winkel de bekendheid van uw merk. 48% van de consumenten herkent uw merk eerder wanneer zij de winkel hebben gezien.

Biedt u uw klanten al het gemak van een one-stop-shop / omnichannel betaaloplossing? Het openen van een webwinkel versterkt de verkopen in uw fysieke winkel en andersom. 

Bekijk ons pakket voor betaaloplossingen!

 

Bron: Retailtrends, ICSC

 

Toon comments (0)

Wellicht ook interessant voor u

Reizen zonder OV-chipkaart?

EMS is onlangs in samenwerking met Translink, S&B en ABN AMRO een succesvolle pilot gestart waarbij NS-reizigers in- en uit- kunnen checken met hun contactloze betaalpas of creditcard in plaats van hun OV-chipkaart.

Lees verder

PSD2: nieuwe wetgeving over het delen van betaalgegevens

De tweede Payment Service Directive (PSD2) is een Europese richtlijn die zorgt voor de regulering van betalingsdiensten binnen de Europese Unie.

Lees verder

Na contant geld, hoeft u nu ook geen pinpas meer bij u te dragen

Tegenwoordig betalen steeds meer consumenten contactloos. In 2018 is maar liefst 56% van de betalingen contactloos gedaan. 

Lees verder